• Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin 1918-ci il 28 may tarixli qərarı ilə maarif və təhsil üzrə ilk nazirlik-Xalq Maarifi Nazirliyi yaradılıb. Nazirlər Şurasının 30 iyun 1918-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin üç şöbədən (ümumi orta təhsil, ali və orta ixtisas təhsili, peşə məktəbləri) ibarət strukturu təsdiq olunub.

    Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Sovetinin 28 aprel 1920-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin adı dəyişdirilərək Xalq Maarifi Komissarlığı adı ilə yenidən təşkil edilib və ölkədəki bütün təhsil müəssisələri bu qurumun tabeliyinə verilib.

Nazirlik Menyu Geri
FAQ

İNFORMASİYA SİSTEMLƏRİNİN SATINALINMASI ÜZRƏ MÜTƏXƏSSİS SEÇİLMƏSİNƏ DAİR MÜSABİQƏ

Tapşırığın adı:   İnformasiya Sistemlərinin satınalınması üzrə mütəxəssis
İcra olunduğu yer:   Təhsil Nazirliyi
İcra müddəti:   2011-2013
Tapşırıq və vəzifələr:
  • İnformasiya Sistemləri ilə əlaqədar hər bir satınalma fəaliyyətinin icra qrafikinin işlənilib hazırlanması, nəzərdə tutulan əməliyyatların icra edilməsi və bütün lazımi təşkilati tədbirlərin  həyata keçirilməsi;

  • İnformasiya Sistemlərinin satınalınması məqsədilə texniki spesifikasiyalarının hazırlanması;

  • Benefisiarlarla sıx əməkdaşlıq edərək tender sənədlərinin hazırlanması, TSİİL çərçivəsi daxilində informasiya sistemlərinin satınalınması məqsədilə tenderlərin həyata keçirilməsi;

  • İnformasiya Sistemlərinin satınalınmasına dair elanın hazırlanması və dərc edilməsinin təmin edilməsi;

  • Tender/rəqabətə əsaslanan tender proseslərinə dair yazışmalarda (məktublar, müqavilələr, şərhlər və s. ilə əlaqədar)  lazımi sənədlərin işlənilib hazırlanması;

  • Zəruri hallarda tenderqabağı konfransların planlaşdırılması və həyata keçirilməsi;

  • Tenderin açılması ilə əlaqədar protokolların hazırlanması,  tender təklifləri/maraqlarının qiymətləndirilməsi və standart hesabatlar və müqavilələrin hazırlanması;

  • Benefisiarlarla sıx əlaqələndirmə aparmaqla, İnformasiya Sistemlərinin idarəolunmasının həyata keçirilməsi, müqavilənin cari vəziyyətinin nəzərdən keçirilməsi və nəticələrlə bağlı LƏQ Direktoruna hesabat verilməsi;

  • Kompüter  avadanlıqlarının quraşdırılması, təminatı və yekun qəbul proseduralarında iştirak etmək;

  • İnformasiya Sistemlərinə dair müqavilələrin icra prosesində LƏQ-ə daxil olan sənədlərin təhlili və lazımi təşkilati tədbirlərin müəyyənləşdirilməsi;

  • İnformasiya Sistemlərinin satınalınması prosesi ilə əlaqədar müqavilələrin müvafiq arxivləşdirmə və fayl sisteminin hazırlanması;

  • Tapşırılan digər vəzifələrin yerinə yetirilməsi.

İxtisas tələbləri:
  • Kompüter, İnformasiya Sistemləri, mühəndislik və digər müvafiq  sahələr üzrə ali təhsil;

  • İnformasiya prosesləri texnikasının idarəedilməsinin tətbiqi üzrə, əsasən İnformasiya Sistemlərinin satınalınması üzrə üç (3) il peşəkar təcrübə;

  • İnformasiya Sistemlərinin satınalınması üzrə Dünya Bankının və ya digər beynəlxalq təşkilat və agentliklərin proseduraları ilə tanışlıq;

  •  Azərbaycan və İngilis dillərində səlis yazı, şifahi ünsiyyət, anlama və əməkdaşlıq bacarıqları.

Tələb olunan sənədlər:

  Tərcümeyi-hal (CV)

  Xahiş olunur, maraq göstərdiyiniz tapşırığın adını dəqiqliklə qeyd edəsiniz.

Son təqdim edilmə tarixi:   2 mart 2011-ci il

Əlaqə üçün məlumat:

  Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi,

  Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihənin Əlaqələndirmə Qrupu,

  Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49.

  Əlaqə telefonları: 496-37-59/60

  Email: smasimova@ultel.net

 

 

 


9 il əvvəl

Sayt test rejimində çalışır