-
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin 1918-ci il 28 may tarixli qərarı ilə maarif və təhsil üzrə ilk nazirlik-Xalq Maarifi Nazirliyi yaradılıb. Nazirlər Şurasının 30 iyun 1918-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin üç şöbədən (ümumi orta təhsil, ali və orta ixtisas təhsili, peşə məktəbləri) ibarət strukturu təsdiq olunub.
Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Sovetinin 28 aprel 1920-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin adı dəyişdirilərək Xalq Maarifi Komissarlığı adı ilə yenidən təşkil edilib və ölkədəki bütün təhsil müəssisələri bu qurumun tabeliyinə verilib.
MenyuMenyu
-
Xidmətlər
Təhsil Nazirliyi tərəfindən təqdim edilmiş Dövlət və elektron xidmətlər. -
Məktəbəqədər təhsil
İntellektual, fiziki, mənəvi inkişafa xidmət edən ilkin bilik, bacarıq və vərdişlərin mənimsənilməsi prossesidir. -
Ümümi təhsil
Təhsilalanlar tərəfindən bilik, bacarıq və vərdişlərin mənimsənilməsini təmin edən mühüm fəaliyyət sahəsidir. -
Peşə Təhsili
Zəruri əmək bacarıqlarının yiyələnməsini təmin edən prioritet fəaliyyət sahəsidir. -
Orta ixtisas təhsili
Ümumi orta təhsil bazasında cəmiyyətin və əmək bazarının tələbatına uyğun olaraq, müxtəlif sənət və kütləvi peşələr üzrə ixtisaslı işçi kadrlar hazırlığını təmin edir. -
Ali təhsil
Tam orta təhsil və orta peşə-ixtisas təhsili bazasından cəmiyyətin və əmək bazarının tələbatı nəzərə alınmaqla yüksək ixtisaslı mütəxəssis hazırlığını təmin edir. -
Əlavə təhsil
Hər bir vətəndaşın fasiləsiz təhsil almaq imkanını təmin edir. -
Sənədlər
Normativ sənədlər və təlimatlar -
Layihələr
Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən layihələr. -
Tədqiqatlar
Təhsil Nazirliyi tərəfindən həyata keçirilən tədqiqatlar. -
Hesabatlar
İllərə dair hesabatlar -
Atributlar
-
Sağlam təhsil - sağlam millət
-
Azərbaycan üçün öyrət
-
Məktəblinin dostu
-
SABAH qrupları
-
Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması
-
Ehtiyat dərslik
-
İcma qrupları vasitəsilə məktəbəqədər və ibtidai təhsilin yaxşılaşdırılması
-
Xüsusi istedadlı siniflər
-
“Ümumi təhsil müəssisələrində peşə təmayüllü siniflərin təşkili”
-
STUDY IN AZERBAIJAN
“Peşə təhsili müəssisələri üzrə əsas fəaliyyət göstəriciləri”nin təsdiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin əmri
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 6 dekabr tarixli 1138 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasında peşə təhsili və təliminin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi"nin Tədbirlər Planının 2.2.1.-ci bəndinin icrası məqsədi ilə “Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi haqqında Əsasnamə”nin 13.5-ci bəndini rəhbər tutaraq;
ƏMR EDIRƏM:
1. İxtisaslaşma sahələrini nəzərə almaqla peşə təhsili müəssisələrinin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi məqsədilə “Peşə təhsili müəssisələri üzrə əsas fəaliyyət göstəriciləri” təsdiq edilsin (əlavə olunur).
2. Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi (F.Mustafayev):
2.1. peşə təhsili müəssisələri üzrə əsas fəaliyyət göstəricilərinin müəyyən olunması mexanizminin hazırlanmasını;
2.2. peşə təhsili müəssisələri üzrə əsas fəaliyyət göstəricilərinin müəyyən olunması məqsədilə zəruri tədbirlərin (ezamiyyət və monitorinqlərin təşkili, sorğuların aparılması və digər) görülməsini;
2.3. peşə təhsili müəssisələri üzrə əsas fəaliyyət göstəricilərinin vəziyyəti barədə illik hesabatların Nazirliyə təqdim edilməsini təmin etsin.
3. İnformasiya şöbəsi (E.Məmmədov) əmrin peşə təhsili müəssisələrinə göndərilməsini, nazirliyin rəsmi internet səhifəsində yerləşdirilməsini və “Azərbaycan müəllimi” qəzetində dərc edilməsini təmin etsin.
4. Əmrin icrasına nəzarət Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyinin direktoru F.Mustafayevə həvalə olunsun.
Əsas: Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyinin direktoru F.Mustafayevin xidməti məlumatı.
Ceyhun BAYRAMOV,
Nazir vəzifələrini müvəqqəti icra edən, nazir müavini
26 dekabr 2017-ci il
№460
Əlavə:
Peşə təhsili müəssisələri üzrə əsas fəaliyyət göstəriciləri