• Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin 1918-ci il 28 may tarixli qərarı ilə maarif və təhsil üzrə ilk nazirlik-Xalq Maarifi Nazirliyi yaradılıb. Nazirlər Şurasının 30 iyun 1918-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin üç şöbədən (ümumi orta təhsil, ali və orta ixtisas təhsili, peşə məktəbləri) ibarət strukturu təsdiq olunub.

    Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Sovetinin 28 aprel 1920-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin adı dəyişdirilərək Xalq Maarifi Komissarlığı adı ilə yenidən təşkil edilib və ölkədəki bütün təhsil müəssisələri bu qurumun tabeliyinə verilib.

Nazirlik Menyu Geri
FAQ

Qiymətləndirmə nəticələrinin təhlili üzrə mütəxəssisin seçilməsinə dair müsabiqə

TƏHSİL SEKTORUNUN İNKİŞAFI ÜZRƏ İKİNCİ LAYİHƏ KREDİT Nö 4394AZ   Azərbaycan Hökuməti Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihənin xərclərini ödəmək məqsədilə Dünya Bankından maliyyə vəsaiti almışdır. Həmin vəsaitin bir hissəsinin məsləhətçi xidmətlərinə sərf edilməsi nəzərdə tutulmuşdur.   Xidmətlərin məqsədi: tapşırığın əsas məqsədi regionlarda olan (şəhər/rayon səviyyəsində) təhsil idarələrinə şagirdlərin qiymətləndirmə tədqiqatlarının nəticələrinin (milli seçmə əsaslı tədqiqatlar, dövlət imtahanları, PİSA, TİMSS, PİRLS və s. kimi tədqiqatlar) təhlil olunmasında dəstək olmaqdan və bu təhlillər nəticəsində əldə edilmiş məlumatlar əsasında şagirdlərin nəaliyyət səviyyələrinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə strateji fəaliyyət planının hazırlanmasından ibarətdir.   Namizədlər üçün ixtisas tələbləri:   Təhsil sahəsində magistr dərəcəsi; Tətbiqi statistika və məlumatların təhlili sahəsində iş təcrübəsi; Ən azından 3 il təhsil sahəsində iş təcrübəsi (məktəbdə müəllim kimi); Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilmə qabiliyyəti; Komputer bacarıqları.   İcra müddəti: 2013-cü il oktyabrın 15-nə qədər   Müsabiqə Dünya Bankının “Borcalanlar tərəfindən Məsləhətçilərin seçilməsi və İşə götürülməsi Qaydaları”na (may 2004, oktyabr 2006 və may 2010) əsaslanan Fərdi Məsləhətçilərin Seçim metodu əsasında keçiriləcəkdir.   Namizədlər yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verdiklərini əks etdirən tərcümeyi-halın (CV) elektron və/və ya çap variantını Azərbaycan dilində 2011-ci il, iyulun 27-nə qədər aşağıdakı ünvana təqdim etməlidirlər:     Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə, Layihənin Əlaqələndirmə Qrupu, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49. Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68. Email: smasimova@ultel.net

2011-2012-ci illər üzrə ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrinə şagird qəbuluna başlanılıb.

Bununla bağlı sənədlərin qəbulu sentyabrın 1-dək davam edəcək. İlk peşə-ixtisas təhsili müəssisəsinə qəbul olunmaq istəyənlər aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər: Seçilən peşənin adı göstərilməklə direktorun adına ərizə Təhsil haqqında sənədin əsli İlk peşə-ixtisas təhsili müəssisəsinə qəbul olunmaq üçün seçilmiş ixtisasa uyğun sağlamlıq və fiziki inkişafı özündə əks etdirən müvafiq formalı tibbi arayış Şəxsiyyət vəsiqəsi və ya doğum haqqında şəhadətnamə Yaşayış yerindən arayış 3 x 4 sm. ölçüdə 4 ədəd fotoşəkil

Layihənin Əlaqələndirmə Qrupunun satınalmalar üzrə meneceri

Tapşırığın adı: Layihənin Əlaqələndirmə Qrupunun satınalmalar üzrə meneceri İcra olunduğu yer: Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə (TSİİL), Layihənin Əlaqələndirmə Qrupu (LƏQ) İcra müddəti: 2011-2013 Tapşırıq və vəzifələr: Məsləhətçi aşağıdakı əsas tapşırıqları və vəzifələri yerinə yetirəcəkdir: TSİİL-də nəzərdə tutulmuş bütün növ satınalma prosesinin Dünya Bankı təlimatlarına, habelə Dünya Bankı təlimatları ilə ziddiyyət təşkil etmədiyi halda “Dövlət Satınalmaları Haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun həyata keçirilməsini təmin etmək; Bütün satınalmaları Dünya Bankının prosedurlarına, Layihənin Dəyərləndirmə Sənədində və Kredit Sazişində  verilmiş təlimatlara, habelə Dünya Bankının Tapşırıq Rəhbərinin və ya Satınalmalar üzrə Mütəxəssisinin spesifik göstərişlərinə uyğun təşkil etmək; Satınalmalar üzrə təlimatlara, metodlara, icra müddətlərinə və bu kimi digər məsələlərə dair alt-komponent koordinatorları (AKK) və Təhsil Nazirliyinin müvafiq rəhbər işçilərini zəruri materiallarla təmin etmək; TSİİL-in Satınalma Planını hazırlamaq/yeniləşdirmək, Təhsil Nazirliyinə, Dünya Bankına göndərilməsi üçün LƏQ direktoruna təqdim etmək; Hər bir satınalma tədbiri üzrə müvafiq fəaliyyət cədvəlini hazırlamaq, satınalmaların həyata keçirilməsində AKK-lərlə sıx əməkdaşlıq qurmaq, satınalmalarla bağlı bütün zəruri tədbirləri həyata keçirmək. İxtisas tələbləri: Ali təhsili; Satınalmalar sahəsində azı 2-illik iş təcrübəsi; Dünya Bankının layihələrində və ya digər beynəlxalq layihələrdə azı 2 illik iş təcrübəsi; Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl bilməsi; Kompüterdən mükəmməl istifadə bacarığı. Tələb olunan sənədlər: Tərcümeyi-hal (CV) Xahiş olunur, maraq göstərdiyiniz tapşırığın adını dəqiqliklə qeyd edəsiniz. Son təqdim edilmə tarixi: 12 sentyabr 2011-ci il Əlaqə üçün məlumat: Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə, Layihənin Əlaqələndirmə Qrupu, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49. Əlaqələndirici şəxs: Elvin Rüstəmov Əlaqə telefonları: 496-37-59/60; faks: 496-93-68. Email: erustamov@ultel.net

Avropa Şurası mühəndislər, geoloqlar, bioloqlar və digər ixtisaslar üzrə magistratura səviyyəsində təhsil alan tələbələr üçün kurslar təklif edir

Avropa Şurası 10-14 oktyabr 2011-ci il tarixlərində mühəndislər, geoloqlar, bioloqlar və digər ixtisaslar üzrə magistratura səviyyəsində təhsil alan tələbələr üçün Avropa və Aralıq dənizində əsas təhlükələr üzrə Saziş çərçivəsində Strasburq Universiteti ilə əməkdaşlıq şəraitində Strasburqda aşağıdakı sahələrdə 1 (bir) həftəlik kurslar təklif edir:   Avropa və Aralıq dənizində əsas təhlükələr üzrə Saziş; İqlim dəyişikliyi: əsas bilgilər və risklərin idarə olunması; İqlim riskinin enerji tərəfləri və sağlamlığa təsiri: Sahara səhrasının nümunəsi; Qitələrdə su dövriyyəsi, rütubətli ərazilərin ekologiyası; Mərcan rifləri və iqlim tendensiyaları; Su ehtiyatları: içməli su, su təmizləmə şəbəkələri; Meydana çıxan virus xəstəlikləri və iqlim dəyişikliyi; Bakterioloji xəstəliklər; Fövqəladə hallarda tibb (yuxarı tənəffüs yolları ilə yayılan xəstəliklər); Beynəlxalq kontekstdə iqlim dəyişikliyinin sosial-iqtisadi aspektləri.   Daha ətraflı məlumatları və ərizə formalarını www.coe.int/europarisks internet səhifəsindən əldə etmək olar. Sənədlər 15 sentyabr 2011-ci il tarixinədək Avropa Şurasının Katibliyinə təqdim oluna bilər.  

Koreya Beynəlxalq Əməkdaşlıq Agentliyi (KOICA) dövlət qurumlarında çalışan bakalavr və ya daha yüksək dərəcəli dövlət işçiləri üçün aşağıdakı istiqamətlər üzrə magistr proqramları təklif edir:

1. İnkişaf Siyasəti üzrə Magistr Proqramı (Dövlət Siyasəti və İdarəçiliyi üzrə Koreya İnkişaf İnstitutu -13 ay) 2. Beynəlxalq Ticarət və Beynəlxalq Biznes üzrə Magistr Proqramı (Ajou Universiteti nəzdində Beynəlxalq Araşdırmalar üzrə Ali Məktəb – 16 ay) Proqramda iştirak etmək arzusunda olan namizədlər üçün müəyyən edilmiş tələblər aşağıdakılardır: namizəd ən azı bakalavr dərəcəsinə malik dövlət rəsmisi və ya dövlət sektorunda çalışan olmalı və həmçinin müvafiq nazirlik tərəfindən tövsiyə olunmuş QHT nümayəndələri olmalı; ingilis dilini yüksək səviyyədə bilməli; tibbi cəhətdən sağlam olmalı; namizəd əvvəllər KOICA tərəfindən həyata keçirilmiş təqaüd proqramlarında iştirak etməməlidir. Məlumatları və ərizə formalarını əldə etmək üçün Təhsil Nazirliyinin Beynəlxalq əlaqələr şöbəsinə müraciət edə bilərsiniz (Aqil Valiyev, tel: 496-34-14 ) İnkişaf Siyasəti üzrə Magistr Proqramında iştirak etmək arzusunda olan namizədlər sənədlərini 14 oktyabr 2011-ci il tarixinə qədər, Beynəlxalq Ticarət və Beynəlxalq Biznes üzrə Magistr Proqramında iştirak etmək arzusunda olan namizədlər isə 31 oktyabr 2011-ci il tarixinə qədər Təhsil Nazirliyinin Beynəlxalq əlaqələr şöbəsinə təqdim etməlidirlər. QEYD: müraciət edən namizədlər, həmçinin çalışdığı qurumun müvafiq tövsiyə məktubunu da əlavə olaraq Təhsil Nazirliyinə təqdim etməlidirlər.  

“Ümumi təhsildə kurikulum islahatı və onun idarə olunması” mövzusunda Abşeron və Dağlıq Şirvan iqtisadi rayonlarının təhsil rəhbərləri üçün təlimin keçirilməsinə dair marağın ifadəsi üçün dəvət

TƏHSİL SEKTORUNUN İNKİŞAFI ÜZRƏ İKİNCİ LAYİHƏ KREDİT № 4394AZ   “ÜMUMİ TƏHSİLDƏ KURİKULUM İSLAHATI VƏ ONUN İDARƏ OLUNMASI” MÖVZUSUNDA ABŞERON VƏ DAĞLIQ ŞİRVAN İQTİSADİ RAYONLARININ TƏHSİL RƏHBƏRLƏRİ ÜÇÜN TƏLİMİN KEÇİRİLMƏSİNƏ DAİR MARAĞIN İFADƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT     Azərbaycan Hökuməti Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihənin xərclərini ödəmək məqsədilə Dünya Bankından maliyyə vəsaiti almışdır. Həmin vəsaitin bir hissəsinin məsləhətçi xidmətlərinə sərf edilməsi nəzərdə tutulmuşdur.   Xidmətlərin məqsədi: Ümumi təhsildə kurikulum islahatına dəstək olaraq təhsil rəhbərləri üçün təlimin keçirilməsi.   İcraçı təşkilat üçün ixtisas tələbləri:    Nizamnaməsinə uyğun olaraq, təşkilatın  fəaliyyətinin əsas sahələri və istiqamətləri arasında təhsil və təlimlərin olması; Təlim kurslarını keçirmək üçün lazım olan ən zəruri işçi heyətinə və  maddi imkanlara malik olması; Müəllimlər üçün təlim kurslarının və ya məktəblərlə birgə layihələrin həyata keçirilməsi sahəsində ən azı üç illik uğurlu iş təcrübəsi; Məktəb kurikulumları üzrə təlim kurslarının keçirilməsində təcrübəsi olan təşkilatlar üstünlüyə malik olacaqdır.   İcra müddəti: iyun-avqust 2012-ci il   Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi müvafiq təşkilatları qeyd olunan təlimin həyata keçirilməsi üçün maraqlarını bildirməyə dəvət edir. Xidmətlərə maraq göstərən təşkilatlar müvafiq ixtisas tələblərinə cavab verdiklərini təsdiq edən aşağıdakı məlumatları və sənədləri 2011-ci il oktyabrın 17-nə qədər aşağıdakı ünvana təqdim etməlidirlər: müraciət məktubu; yerinə yetirilmiş müvafiq xidmətlərin təsviri; müvafiq bacarıq və təcrübəyə malik olan heyət haqqında məlumat; nizamnamə.   Təşkilat Dünya Bankının “Borcalanlar tərəfindən Məsləhətçilərin seçilməsi və İşə götürülməsi Qaydaları”na əsaslanan  Keyfiyyət və Dəyərə Əsaslanmış Seçim metodu əsasında seçiləcəkdir.   Əlavə məlumatları iş günləri ərzində saat 09.00-dan 18.00-dək aşağıdakı ünvandan əldə etmək mümkündür: Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə, Layihənin Əlaqələndirmə Qrupu, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti 49. Əlaqələndirici şəxs: Elvin Rüstəmov Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68. Email: erustamov@ultel.net

Ümumi təhsildə kurikulum islahatı və onun idarə olunması” mövzusunda Gəncə-Qazax, Şəki-Zaqatala və Quba-Xaçmaz iqtisadi rayonlarının təhsil rəhbərləri üçün təlimin keçirilməsinə dair marağın ifadəsi üçün dəvət

TƏHSİL SEKTORUNUN İNKİŞAFI ÜZRƏ İKİNCİ LAYİHƏ KREDİT № 4394AZ   “ÜMUMİ TƏHSİLDƏ KURİKULUM İSLAHATI VƏ ONUN İDARƏ OLUNMASI” MÖVZUSUNDA GƏNCƏ-QAZAX, ŞƏKİ-ZAQATALA VƏ QUBA-XAÇMAZ İQTİSADİ RAYONLARININ TƏHSİL RƏHBƏRLƏRİ ÜÇÜN TƏLİMİN KEÇİRİLMƏSİNƏ DAİR MARAĞIN İFADƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT     Azərbaycan Hökuməti Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihənin xərclərini ödəmək məqsədilə Dünya Bankından maliyyə vəsaiti almışdır. Həmin vəsaitin bir hissəsinin məsləhətçi xidmətlərinə sərf edilməsi nəzərdə tutulmuşdur.   Xidmətlərin məqsədi: Ümumi təhsildə kurikulum islahatına dəstək olaraq təhsil rəhbərləri üçün təlimin keçirilməsi.   İcraçı təşkilat üçün ixtisas tələbləri:     Nizamnaməsinə uyğun olaraq, təşkilatın  fəaliyyətinin əsas sahələri və istiqamətləri arasında təhsil və təlimlərin olması; Təlim kurslarını keçirmək üçün lazım olan ən zəruri işçi heyətinə və  maddi imkanlara malik olması; Müəllimlər üçün təlim kurslarının və ya məktəblərlə birgə layihələrin həyata keçirilməsi sahəsində ən azı üç illik uğurlu iş təcrübəsi; Məktəb kurikulumları üzrə təlim kurslarının keçirilməsində təcrübəsi olan təşkilatlar üstünlüyə malik olacaqdır.   İcra müddəti: iyun-avqust 2012-ci il   Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi müvafiq təşkilatları qeyd olunan təlimin həyata keçirilməsi üçün maraqlarını bildirməyə dəvət edir. Xidmətlərə maraq göstərən təşkilatlar müvafiq ixtisas tələblərinə cavab verdiklərini təsdiq edən aşağıdakı məlumatları və sənədləri 2011-ci il oktyabrın 17-nə qədər aşağıdakı ünvana təqdim etməlidirlər:   müraciət məktubu; yerinə yetirilmiş müvafiq xidmətlərin təsviri; müvafiq bacarıq və təcrübəyə malik olan heyət haqqında məlumat; nizamnamə.   Təşkilat Dünya Bankının “Borcalanlar tərəfindən Məsləhətçilərin seçilməsi və İşə götürülməsi Qaydaları”na əsaslanan  Keyfiyyət və Dəyərə Əsaslanmış Seçim metodu əsasında seçiləcəkdir.   Əlavə məlumatları iş günləri ərzində saat 09.00-dan 18.00-dək aşağıdakı ünvandan əldə etmək mümkündür: Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə, Layihənin Əlaqələndirmə Qrupu, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti 49. Əlaqələndirici şəxs: Elvin Rüstəmov Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68. Email: erustamov@ultel.net

“Ümumi təhsildə kurikulum islahatı və onun idarə olunması” mövzusunda Lənkəran, Aran və Yuxarı Qarabağ iqtisadi rayonlarının təhsil rəhbərləri üçün təlimin keçirilməsinə dair marağın ifadəsi üçün dəvət

TƏHSİL SEKTORUNUN İNKİŞAFI ÜZRƏ İKİNCİ LAYİHƏ KREDİT № 4394AZ   “ÜMUMİ TƏHSİLDƏ KURİKULUM İSLAHATI VƏ ONUN İDARƏ OLUNMASI” MÖVZUSUNDA LƏNKƏRAN, ARAN VƏ YUXARI QARABAĞ İQTİSADİ RAYONLARININ TƏHSİL RƏHBƏRLƏRİ ÜÇÜN TƏLİMİN KEÇİRİLMƏSİNƏ DAİR MARAĞIN İFADƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT     Azərbaycan Hökuməti Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihənin xərclərini ödəmək məqsədilə Dünya Bankından maliyyə vəsaiti almışdır. Həmin vəsaitin bir hissəsinin məsləhətçi xidmətlərinə sərf edilməsi nəzərdə tutulmuşdur.   Xidmətlərin məqsədi: Ümumi təhsildə kurikulum islahatına dəstək olaraq təhsil rəhbərləri üçün təlimin keçirilməsi.   İcraçı təşkilat üçün ixtisas tələbləri:   Nizamnaməsinə uyğun olaraq, təşkilatın  fəaliyyətinin əsas sahələri və istiqamətləri arasında təhsil və təlimlərin olması; Təlim kurslarını keçirmək üçün lazım olan ən zəruri işçi heyətinə və  maddi imkanlara malik olması; Müəllimlər üçün təlim kurslarının və ya məktəblərlə birgə layihələrin həyata keçirilməsi sahəsində ən azı üç illik uğurlu iş təcrübəsi; Məktəb kurikulumları üzrə təlim kurslarının keçirilməsində təcrübəsi olan təşkilatlar üstünlüyə malik olacaqdır.     İcra müddəti: iyun-avqust 2012-ci il   Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi müvafiq təşkilatları qeyd olunan təlimin həyata keçirilməsi üçün maraqlarını bildirməyə dəvət edir. Xidmətlərə maraq göstərən təşkilatlar müvafiq ixtisas tələblərinə cavab verdiklərini təsdiq edən aşağıdakı məlumatları və sənədləri 2011-ci il oktyabrın 17-nə qədər aşağıdakı ünvana təqdim etməlidirlər: müraciət məktubu; yerinə yetirilmiş müvafiq xidmətlərin təsviri; müvafiq bacarıq və təcrübəyə malik olan heyət haqqında məlumat; nizamnamə.     Təşkilat Dünya Bankının “Borcalanlar tərəfindən Məsləhətçilərin seçilməsi və İşə götürülməsi Qaydaları”na əsaslanan  Keyfiyyət və Dəyərə Əsaslanmış Seçim metodu əsasında seçiləcəkdir.   Əlavə məlumatları iş günləri ərzində saat 09.00-dan 18.00-dək aşağıdakı ünvandan əldə etmək mümkündür:   Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə, Layihənin Əlaqələndirmə Qrupu, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti 49. Əlaqələndirici şəxs: Elvin Rüstəmov Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68. Email: erustamov@ultel.net

Avropa Şurasının Pestalozzi proqramı çərçivəsində 2011-ci il üçün elan edilmiş təlimlər

Avropa Şurası tərəfindən Pestalozzi proqramı çərçivəsində hər il müxtəlif növ təlim proqramları və seminarlar təşkil olunur. Təlim proqramları, modul və seminarların məqsədi təhsil işçilərinin peşəkar inkişafının təmin edilməsidir. Bu proqramlar əsasən orta məktəb müəllimləri və orta məktəb sektorunda çalışan şəxslər üçün nəzərdə tutulmuşdur və iştirakçıların beynəlxalq nəqliyyat, eləcə də tədbir müddətində yemək və yaşayış xərcləri təşkilatçılar tərəfindən ödənilir.  Adı çəkilən tədbirlərdə Avropa Mədəniyyət Konvensiyasına üzv olan ölkə olaraq Azərbaycandan olan namizədlər də iştirak edə bilir. Pestalozzi proqramının rəsmi internet səhifəsində (www.coe.int/pestalozzi) seminar və təlim proqramları, eləcə də iştirak qaydaları barədə məlumatlar müntəzəm olaraq yerləşdirilir. Növbəti 2011-ci ildə proqram çərçivəsində həyata keçirilməsi nəzərdə tutulan yeni təlim, modul və seminarlar barədə məlumatları da qeyd olunmuş internet ünvanından əldə etmək mümkündür.  Pestalozzi proqramının təlim və seminarlarında iştirak etmək arzusunda olan namizədlər yuxarıda göstərilən internet səhifəsindən ərizə formasını yükləyərək onu konkret bir proqram üzrə müəyyən edilmiş son müraciət tarixindən ən azı 5 gün öncədən Təhsil Nazirliyinin beynəlxalq əlaqələr şöbəsinə (Könül Məhərrəmova; tel: 496 33 11 - daxili nömrə: 248) təqdim etməlidir. Qeyd: natamam şəkildə doldurulmuş ərizələr və proqram çərçivəsində hədəf qrupa uyğun gəlməyən namizədlərin sənədləri nəzərə alınmayacaqdır. Ərizə formasında göstərilən National Liaison Officer bölməsi doldurulmamalıdır.

Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrində ixtisas fənləri üzrə müəllim və istehsalat təlimi ustası vakant yerlərinin tutulması üzrə müsabiqə elan edir

İlk peşə-ixtisas təhsili müəssisəsində ixtisas fənləri üzrə müəllim və istehsalat təlim ustası vakant yeri tutmaq üçün qaydalar:  1. İlk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrinə peşə-ixtisas fənləri üzrə müəllimlərin və istehsalat təlimi ustalarının işə qəbulu mərkəzləşdirilmiş qaydada müsabiqə yolu ilə həyata keçirilir; 2. Müsabiqə Təhsil Nazirliyi tərəfindən yaradılmış komissiya tərəfindən həyata keçirilir; 3. Müsabiqədə vakant yerin profilinə uyğun bütün ali və orta ixtisas təhsili müəssisələrini bitirmiş, müvafiq dövlət təhsil sənədi (diplom) almış mütəxəssislər iştirak edə bilərlər; 4. Elanda göstərilən vakant yerlərə sənəd qəbulu 03-14 oktyabr 2011-ci il tarixlərdə H. Əliyev prospekri, 81 ünvanda yerləşən 3№-li Bakı Peşə Liseyində həyata keçirilir; 5. Hər hansı səbəbdən müəyyən edilən vaxtda müsabiqədə iştirak       etməyənlər üçün təkrar müsabiqə təşkil edilmir və həmin şəxslər növbəti ildə ümumi qaydada müsabiqədə iştirak edə bilərlər; 6. Müsabiqə zamanı ixtisası üzrə azı üç il əmək stajı olanlara, təhsil müəssisələrində iş təcrübəsi olanlara, peşəsi üzrə yüksək dərəcəli mütəxəssislərə üstünlük verilir; 7. Müsabiqə iştirakçıları ilkin pedaqoji məlumatlara malik olmalı, şagirdlərlə işləmək bacarıqlarını, ilk-peşə ixtisas təhsili müəssisələrinin iş prinsiplərini bildiklərini, tədris-təlim prosesinin işi barədə biliklərə malik olduqlarını nümayiş etdirməlidirlər; 8. Müsabiqə komissiyasının qərarı ilə müəyyən edilən ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisəsinin direktoru müsabiqədən keçən şəxs ilə əmək müqaviləsi bağlayır. İştirakçının sənədləri onun iş yerinə göndərilir; 9. Müsahibənin nəticələri barədə şikayətlərə müsahibə  komissiyasının işı yekunlaşdıqdan sonra bir həftə ərzində baxılır. Müsahibədə iştirak etmək üçün aşağıda göstərilən sənədlər təqdim olunur: Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirinin adına ərizə; Təhsil sənədi (əsli, surəti əlavə olunur); Əmək kitabçasının surəti; Şəxsiyyət vəsiqəsi (surəti əlavə olunur); Sağlamlıq haqqında arayış (istehsalat təlimi ustaları üçün peşənin tələblərinə uyğun); Kadrların şəxsi uçot vərəqi.   Əlaqə telefonları : 566-56-40; 514-07-51 Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi ilk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrində ixtisas fənləri üzrə müəllim və istehsalat təlimi ustası vakant yerlərinin siyahısı

15/08/2020

Müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsinin üstünlükləri #TəhsilNazirliyi #EduAz #MİQ #Müəllim #MüəllimlərinİşəQəbulu

More
15/08/2020

Peşə təhsilinin perspektivləri və gənclərə yaratdığı fürsətlər müzakirə #TəhsilNazirliyi #EduAz #PeşəTəhsili

More
15/08/2020

Şagirdlərin elektron yerdəyişməsi sistemində hansı yeniliklər edilib? #TəhsilNazirliyi #EduAz #TətilVaxtı #EvdəQal

More

Sayt test rejimində çalışır