• Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti hökumətinin 1918-ci il 28 may tarixli qərarı ilə maarif və təhsil üzrə ilk nazirlik-Xalq Maarifi Nazirliyi yaradılıb. Nazirlər Şurasının 30 iyun 1918-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin üç şöbədən (ümumi orta təhsil, ali və orta ixtisas təhsili, peşə məktəbləri) ibarət strukturu təsdiq olunub.

    Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Sovetinin 28 aprel 1920-ci il tarixli qərarı ilə Xalq Maarifi Nazirliyinin adı dəyişdirilərək Xalq Maarifi Komissarlığı adı ilə yenidən təşkil edilib və ölkədəki bütün təhsil müəssisələri bu qurumun tabeliyinə verilib.

Nazirlik Menyu Geri
FAQ

Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetinin Təlim mərkəzində aparılacaq təmir işləri üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması və müəlliflik nəzarətinin həyata keçirilməsi

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL NAZİRLİYİ DÖVLƏT İNVESTİSİYALARI ÜZRƏ KADR POTENSİALININ GÜCLƏNDİRİLMƏSİ LAYİHƏSİ KREDİT Nö 4595AZ   MARAQLARIN İFADƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT   Azərbaycan Hökuməti Dövlət İnvestisiyaları üzrə Kadr Potensialının Gücləndirilməsi Layihəsinin xərclərini ödəmək məqsədilə Dünya Bankından maliyyə vəsaiti almışdır. Həmin vəsaitin bir hissəsinin aşağıda təsvir olunan məsləhətçi xidmətlərinə sərf edilməsi nəzərdə tutulmuşdur.   Xidmətlərin qısa təsviri: Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetinin Təlim mərkəzində aparılacaq təmir işləri üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması və müəlliflik nəzarətinin həyata keçirilməsi.   İcra müddəti: on iki (12) ay   Məsləhətçi xidmətlərini icra edəcək şirkət üçün ixtisas tələbləri: 1)      Müqavilə ilə təltif edilmək üçün bu Texniki Tapşırıqda nəzərdə tutulmuş işlər üçün Məsləhətçi şirkətin Azərbaycan qanunvericiliyinə uyğun müvafiq lisenziyası olmalıdır; 2)      Məsləhətci şirkət bina və qurğuların müfəssəl texniki müayinəsi, memarliq/dizayn mühəndis xidmətləri və bina qurğularının/avadanlığının layihələndirilməsi sahəsində ən azı 3 illik peşəkar iş təcrübəsinə malik olduğunu təsdiq edən müvafiq sənəd təqdim etməlidir; 3)      Beynəlxalq qurumların maliyyələşdirdiyi layihələr üzrə təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir. 4)      Məsləhətçi aşağıdakı sahələr üzrə ixtisaslaşmış əsas heyətə malik olmalıdır:    - Memar;    - İnteryer dizayner;    - Mühəndis-smetaçı;    - Elektrik təchizatı üzrə mühəndis-layihəçi;    - İstilik təchizatı üzrə mühəndis-layihəçi;    - Su təchizatı və kanalizasiya sistemi üzrə mühəndis-layihəçi;    - Yanğın mühafizə siqnalizasiya sistemi üzrə mühəndis-layihəçi.   Təhsil Nazirliyi müvafiq şirkətləri təsvir olunan xidmətlərin həyata keçirilməsində maraqlı olduqlarını ifadə etməyə dəvət edir. Şirkət Dünya Bankının “Məsləhətçilərin Borcalanlar tərəfindən Seçimi və İşə Götürülməsi” təlimatlarının cari buraxılışında müəyyən edilən qaydalarla uyğun olaraq Məsləhətçinin İxtisas Göstəricilərinə əsaslanan müsabiqə metodu ilə seçiləcəkdir. Əlavə məlumatları iş günləri ərzində saat 09.00-dan 18.00-dək aşağıdakı ünvandan əldə etmək mümkündür.   Xidmətlərə maraq göstərən şirkətlər ixtisas tələblərinə cavab verdiklərini təsdiq edən məlumatları (nizamnamə, yerinə yetirilmiş müvafiq xidmətlərin təsviri, müvafiq bacarıq və təcrübəyə malik olan heyət haqqında məlumat) müraciət məktubu ilə birlikdə 14 yanvar 2010-cu il  saat 18.00-dan gec olmayaraq aşağıdakı ünvana təqdim etməlidirlər.   Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı Layihəsinin Əlaqələndirmə Qrupu, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49. Əlaqələndirici şəxs: Füzuli Qurbanov Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68. Email: fgourbanov@ultel.net

"Beynəlxalq maliyyə qurumlarının standartları əsasında maliyyə idarəetməsi" mövzusunda təlim kursunun keçirilməsinə marağın bildirilməsi üçün dəvət

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL NAZİRLİYİ   DÖVLƏT İNVESTİSİYALARI ÜZRƏ KADR POTENSİALININ GÜCLƏNDİRİLMƏSİ LAYİHƏSİ   (Kredit No 4595AZ)   "BEYNƏLXALQ MALİYYƏ QURUMLARININ STANDARTLARI ƏSASINDA MALİYYƏ İDARƏETMƏSİ" MÖVZUSUNDA TƏLİM KURSUNUN KEÇİRİLMƏSİNƏ MARAĞIN BİLDİRİLMƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT   Azərbaycan HökumətiDövlət İnvestisiyaları üzrə Kadr Potensialının Gücləndirilməsi Layihəsinin (DİKPGL) xərclərini ödəmək məqsədilə Dünya Bankından maliyyə vəsaiti alıb. Həmin vəsaitin bir hissəsinin məsləhətçi xidmətlərinə sərf edilməsi nəzərdə tutulub.   Təlim proqramının məqsədi: Seçilmiş təcrübəli Azərbaycan mühasiblərini, maliyyə menecerlərini beynəlxalq maliyyə qurumlarının maliyyə idarəetməsi strategiyaları və əməliyyatları barədə təcrübi biliklərlə və müvafiq peşə bacarıqları ilə təmin etmək. Təlim kursunun əsas vəzifələri aşağıdakılardır: Seçilmiş mühasiblər və maliyyə menecerləri Azərbaycanda fəaliyyət göstərən beynəlxalq maliyyə qurumlarının maliyyə idarəetməsi, habelə vəsait xərcləmə startegiyaları və əməliyyatları ilə tanış olurlar; Layihələrin icra qrupları Azərbaycan Respublikasının mühasibat və vergi qaydalarının tələblərini və təlimatlarını başa düşürlər və onlara lazımi şəkildə riayət etmək bacarığına yiyələnirlər; İştirakçılara vəsait ayrılması üzrə ərizələrin və tələb olunan köməkçi sənədlərin müxtəlif növlərini tərtib etmək qaydalarından əyani nümunələr göstərilir; Təlimdən keçən orta səviyyəli rəhbərlər öz müəssisələrində maliyyə idarəetməsi sistemlərinin daha da təkmilləşdirilməsi üçün biliklər əldə edirlər; İştirakçılar maliyyə idarəetməsi, o cümlədən beynəlxalq maliyyə qurumlarını maliyyə idarəetməsi strategiyaları və üsulları, habelə vəsaitlərin xərclənməsi üzrə təlim keçirlər; Layihələrin icra qrupları, təşkilatların mühasibləri, maliyyə menecerləri hər bir beynəlxalq maliyyə qurumu tərəfindən maliyyələşdirilən layihələri uğurla idarə etmək bacarığı əldə edirlər.     İcraçı təşkilat üçün ixtisas tələbləri: Ümumi maliyyə idarəetməsi üzrə təlim kurslarının keçirilməsi sahəsində geniş təcrübəyə və bacarığa malik olan nüfuzlu məsləhətçi şirkəti olması; Azərbaycanda fəaliyyət göstərən beynəlxalq maliyyə qurumlarının maliyyə idarəetməsi və vəsait xərclənməsi strategiyaları və üsulları haqqında dərin biliyə malik olması; Əsas heyətin müvafiq sahələr və təlim kursları üzrə 5 ildən artıq iş təcrübəsinə malik olması; İngilis, Azərbaycan və rus dillərini doğma dilləri qədər yaxşı bilən heyətə malik olanlara üstünlük verilir.   İcra müddəti və yeri: fevral-mart 2010-cu il, Bakı, Azərbaycan.   Təhsil Nazirliyi müvafiq şirkətləri qeyd olunan təlim kursunun həyata keçirilməsinə maraqlarını bildirməyə dəvət edir. Xidmətlərə maraq göstərən şirkətlər ixtisas tələblərinə cavab verdiklərini təsdiq edən aşağıdakı məlumatları və sənədləri 2010-cu il yanvarın 25-nə qədər aşağıdakı ünvana təqdim etməlidirlər: müraciət məktubu; yerinə yetirilmiş müvafiq xidmətlərin təsviri; müvafiq bacarıq və təcrübəyə malik olan heyət haqqında məlumat; nizamnamə.   Şirkət Dünya Bankının “Məsləhətçilərin Borcalanlar tərəfindən seçimi və cəlb edilməsi üzrə Qaydaları”na əsaslanan Məsləhətçinin Keyfiyyət Göstəricilərinə dair satınalma metodu ilə seçiləcəkdir.   Əlavə məlumatları iş günləri ərzində saat 09.00-dan 18.00-dək aşağıdakı ünvandan əldə etmək mümkündür:   Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı Layihəsinin Əlaqələndirmə Qrupu, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49. Əlaqələndirici şəxs: Elvin Rüstəmov Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68. Email: erustamov@ultel.net

SERVICES ON PROVISION OF TRAINING ON "FINANCIAL MANAGEMENT UNDER IFI STANDARDS” Request for Expression of Interest

The Republic of Azerbaijan has received financing from the World Bank toward the cost of the Public Investment Capacity Building Project, and intends to apply part of the proceeds for consultant services.   The purpose of this training program is to provide the selected experienced Azerbaijani accountants/financial managers with practical knowledge and appropriate professional skills in the financial management policies and procedures of the International Financial Institutes (IFIs). The main objectives of this consultancy and training are as follows: Selected accountants and finance managers are familiar with the Financial Management and Disbursement Policies and Procedures of the IFIs operating in Azerbaijan. Requirements and implications of the Accounting and Tax regulation of the Azerbaijan Republic are understood and duly followed by Project Implementing agencies. Participants are given practical examples of how to prepare different types of Withdrawal Applications together with supporting documents required. Institution’s Mid-level Management and staff trained and acquired enough knowledge further to improve Financial management systems To train the participants on appropriate techniques of financial management including financial management policies and procedures of international financial institutions and disbursement techniques. To build the capacity of the PIUs, accountants/financial managers of beneficiary organizations to successfully manage the projects financed by every International Financial Agencies (IFAs).   Qualifications required: A reputable consulting firm with extensive experience and capacity in providing general financial management training; Deep knowledge of financial management and disbursement policies and procedures of the IFIs operating in Azerbaijan; Key staff must have + 5 years experience in relevant fields and training; Native speaker of English, Azerbaijani, Russian is a plus   Implementation period and place: February – Mart 2010, Baku, Azerbaijan The Ministry of Education of the Republic of Azerbaijan now invites eligible consulting firms to indicate their interest in providing the services. Interested firms must provide information indicating that they are qualified to perform the services (brochures, description of similar assignments, experience in similar conditions, availability of appropriate skills among staff, etc.).   A consulting firm will be selected in accordance with the Consultants’ Qualifications selection method procedures set out in the World Bank’s Guidelines: Selection and Employment of Consultants by World Bank Borrowers (current edition).   Interested consultants may obtain further information at the address below from 09.00 to 18.00 office hours.   Expressions of interest must be delivered to the address below by January 25, 2010.   The Ministry of Education of the Republic of Azerbaijan Project Coordination Unit Attn: Elvin Rustamov, Director 49, Khatai Avenue, AZ1008, Baku, Azerbaijan Tel: (+99412) 4963759/4963760 Fax: (+99412) 4969368 Email: erustamov@ultel.net

Yaponiyanın Təhsil, Mədəniyyət, İdman, Elm və Texnologiya Nazirliyi 2010-cu ildə Yaponiyanın ali məktəblərində Yapon dili üzrə Azərbaycan vətəndaşlarına Monbukaqakuşo təqaüd Proqramını təklif edir.

Təqaüd proqramına aşağıdakı namizədlər müraciət edə bilərlər: 1. 2 aprel 1980 və 1 aprel 1992-ci il tarixləri arasındakı dövrdə anadan olmuş şəxslər; 2. Yapon dili və Yapon mədəniyyəti ixtisaslarında bakalavr pilləsi üzrə təhsil alan şəxslər.   Aşağıdakı şəxslər təqaüd proqramına müraciət edə bilməzlər: 1. Hərbi mükəlləfiyyət daşıyan şəxslər; 2. Təhsil aldığı müddətdə Yaponiyada olmayan şəxslər; 3. Digər müəssisələrdən (o cümlədən öz ölkələrində fəaliyyət göstərən dövlət müəssisələrindən) təqaüd alan şəxslər Yaponiya Hökumətinin ayırdığı Təqaüdlərdə iştirak edə bilməzlər; 4. 1 oktyabr 2010-cu il tarixinədək son 3 il ərzində Yaponiya Hökumətinin qrantını almış şəxslər; 5. Yaponiya universitetində tələbə visasına malik olan və bu təqaüd proqramı elan edildiyi müddətdən başlayaraq öz hesabına Yaponiya universitetində təhsil alan şəxslər. Ərizə   formaları   19 fevral   2010-cu il   tarixinədək Yaponiyanın Azərbaycandakı səfirliyi tərəfindən qəbul olunur. Daha ətraflı məlumatları və ərizə formalarını Yaponiyanın Azərbaycandakı səfirliyinin rəsmi internet saytından www.az.emb-japan.go.jp əldə etmək olar.

Yaponiyanın Təhsil, Mədəniyyət, İdman, Elm və Texnologiya Nazirliyi 2010-cu ildə Yaponiyanın ali məktəblərində gənc müəllimlər üçün təlim proqramı çərçivəsində Azərbaycan vətəndaşlarına Monbukaqakuşo təqaüd Proqramını təklif edir.

Təqaüd proqramına aşağıdakı namizədlər müraciət edə bilərlər: 1. 2 aprel 1975-ci il tarixində və ya bu tarixdən sonra anadan olmuş şəxslər; 2. Ali təhsili olan və 1 aprel 2010-cu il tarixinədək ibtidai və orta təhsil müəssisələrində və ya ixtisasartırma institutlarında işləyən 5 il iş təcrübəsinə malik şəxslər. Aşağıdakı şəxslər təqaüd proqramına müraciət edə bilməzlər: 1. Hərbi mükəlləfiyyət daşıyan şəxslər; 2. Təhsil aldığı müddətdə Yaponiyada olmayan şəxslər; 3. 1 oktyabr 2010-cu il tarixinədək son 3 il ərzində Yaponiya Hökumətinin qrantını almış şəxslər; 4.   Başqa institutlardan təqaüd alan şəxslər Yaponiya Hökumətinin bu Proqramına müraciət edə bilməz. Ərizə   formaları    19 fevral   2009-cu  il  tarixinədək Yaponiyanın Azərbaycandakı səfirliyi tərəfindən qəbul olunur. Daha ətraflı məlumatları və ərizə formalarını Yaponiyanın Azərbaycandakı səfirliyinin rəsmi internet saytından www.az.emb-japan.go.jp əldə etmək olar.

"BEYNƏLXALQ MALİYYƏ HESABAT STANDARTLARI" MÖVZUSUNDA TƏLİM KURSUNUN KEÇİRİLMƏSİNƏ MARAĞIN BİLDİRİLMƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL NAZİRLİYİ   DÖVLƏT İNVESTİSİYALARI ÜZRƏ KADR POTENSİALININ GÜCLƏNDİRİLMƏSİ LAYİHƏSİ   (Kredit No 4595AZ)   "BEYNƏLXALQ MALİYYƏ HESABAT STANDARTLARI" MÖVZUSUNDA TƏLİM KURSUNUN KEÇİRİLMƏSİNƏ   MARAĞIN BİLDİRİLMƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT   Azərbaycan Hökuməti Dövlət İnvestisiyaları üzrə Kadr Potensialının Gücləndirilməsi Layihəsinin (DİKPGL) xərclərini ödəmək məqsədilə Dünya Bankından maliyyə vəsaiti alıb. Həmin vəsaitin bir hissəsinin məsləhətçi xidmətlərinə sərf edilməsi nəzərdə tutulub.   Təlim proqramının məqsədi: Seçilmiş təcrübəli Azərbaycanlı mühasiblərə-maliyyə menecerlərinə təcrübi biliklər vermək və peşə bacarıqları aşılamaq, nəticə etibarilə, onların Beynəlxalq maliyyə hesabat standartları üzrə beynəlxalq attestasiyadan keçmələrini təmin etməkdir. Beynəlxalq maliyyə hesabat standartları təliminin əsas vəzifələri bunlardır:   Maliyyə hesabatlarının hazırlanması üçün beynəlxalq standartların dərk edilməsini təmin etmək; Beynəlxalq maliyyə hesabatları standartlarının tələblərinə əsasən hesabatların tərtibi və tətbiqi üzrə bacarığın yaradılması.   İcraçı təşkilat üçün ixtisas tələbləri: Ümumi maliyyə idarəetməsi və yaxud mühasibat üzrə təlim kursunun keçirilməsi sahəsində geniş təcrübə və bacarığa malik olmaq; Əsas heyətin müvafiq sahələrdə və təlim kursu sahəsində 3 ildən artıq iş təcrübəsinə malik olması; Azərbaycanda nümayəndəliyi olan və Azərbaycan dilində danışmağı bacaran heyətə malik olanlara üstünlük verilir.   İcra müddəti və yer: fevral-mart 2010-cu il, Bakı, Azərbaycan   Təhsil Nazirliyi müvafiq təşkilatları qeyd olunan təlim kursunun həyata keçirilməsinə maraqlarını bildirməyə dəvət edir. Xidmətlərə maraq göstərən təşkilatlar ixtisas tələblərinə cavab verdiklərini təsdiq edən aşağıdakı məlumatları və sənədləri 2010-cu il fevralın 3-nə qədər aşağıdakı ünvana təqdim edə bilərlər: müraciət məktubu; yerinə yetirilmiş müvafiq xidmətlərin təsviri; müvafiq bacarıq və təcrübəyə malik olan heyət haqqında məlumat; nizamnamə. İcraçı Dünya Bankının “Məsləhətçilərin Borcalanlar tərəfindən seçimi və cəlb edilməsi üzrə Qaydalar”ına əsaslanan Məsləhətçinin Keyfiyyət Göstəricilərinə dair satınalma metodu ilə seçiləcəkdir.   Əlavə məlumatları iş günləri ərzində saat 09.00-dan 18.00-dək aşağıdakı ünvandan əldə etmək mümkündür:   Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, Təhsil Sektorunun İnkişafı Layihəsinin Əlaqələndirmə Qrupu, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49. Əlaqələndirici şəxs: Elvin Rüstəmov Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68. Email: erustamov@ultel.net

SERVICES ON PROVISION OF TRAINING ON "TRAINING ON CERTIFICATION IN INTERNATIONAL FINANCIAL REPORTING STANDARDS”

REPUBLIC OF AZERBAIJAN PUBLIC INVESTMENT CAPACITY BUILDING PROJECT CREDIT No: 4595 AZ   SERVICES ON PROVISION OF TRAINING ON "TRAINING ON CERTIFICATION IN INTERNATIONAL FINANCIAL REPORTING STANDARDS”   Request for Expression of Interest   The Republic of Azerbaijan has received financing from the World Bank toward the cost of the Public Investment Capacity Building Project, and intends to apply part of the proceeds for consultant services.   The purpose of this training program is to provide the selected experienced Azerbaijani accountants/financial managers with practical knowledge and appropriate professional skills leading to international certification in International Financial Reporting Standards. The main objectives of the IFRS training are: Understanding of international regulation structure in financial reporting; Application of appropriate international financial accounting and financial reporting standards in real life situations; Building the capacity of the targeted agencies to successfully prepare financial reporting in compliance with IFRS, including interpretations of the applications of the international standards developed by International Financial Reporting Interpretations Committee; Preparation of financial reporting of groups, which include subsidiaries, associates and joint ventures.   Qualifications required: A reputable consulting firm with extensive experience and capacity in providing general financial management and/or accounting training; Key staff must have +3 years experience in relevant fields and training; Presence in Azerbaijan and availability of Azerbaijani speaking staff is a plus.   Implementation period and place: February – Mart 2010, Baku, Azerbaijan The Ministry of Education of the Republic of Azerbaijan now invites eligible consulting firms to indicate their interest in providing the services. Interested firms must provide information indicating that they are qualified to perform the services (brochures, description of similar assignments, experience in similar conditions, availability of appropriate skills among staff, etc.).   A consulting firm will be selected in accordance with the Consultants’ Qualifications selection method procedures set out in the World Bank’s Guidelines: Selection and Employment of Consultants by World Bank Borrowers (current edition).   Interested consultants may obtain further information at the address below from 09.00 to 18.00 office hours.   Expressions of interest must be delivered to the address below by February 3, 2010.   The Ministry of Education of the Republic of Azerbaijan Project Coordination Unit Attn: Elvin Rustamov, Director 49, Khatai Avenue, AZ1008, Baku, Azerbaijan Tel: (+99412) 4963759/4963760 Fax: (+99412) 4969368 Email: erustamov@ultel.net

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 16 aprel 2007-ci il tarixli 2090 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı” çərçivəsində Almaniya Federativ Respublikasının ali məktəblərində təhsil almaq məqsədi ilə müsabiqədə iştirak etmək üçün elan

Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi ilə Alman Akademik Mübadilə Xidməti (DAAD) arasında imzalanmış Sazişə uyğun olaraq Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 16 aprel 2007-ci il tarixli 2090 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş «2007-2015-ci illərdə Azərbaycan gənclərinin xarici ölkələrdə təhsili üzrə Dövlət Proqramı» çərçivəsində Almaniya Federativ Respublikasının ali məktəblərində təhsil almaq məqsədilə müsabiqə elan edilir. Bakalavr pilləsində təhsil almaq üçün Azərbaycanın müvafiq universitetlərinin ikinci və ya üçüncü kurslarında təhsil alan və bakalavr pilləsinə tələbə qəbulu üzrə aparılan test imtahanları çərçivəsində texniki sahələr üzrə ən azı 550 bal, digər sahələr üzrə ən azı 600 bal toplayan Azərbaycan Respublikası vətəndaşları müsabiqədə iştirak edə bilər. Magistratura pilləsində təhsil almaq üçün 2010-2011-ci tədris ilində Azərbaycanın ali məktəblərinin bakalavr pilləsinin IV kursu və yaxud magistratura pilləsində təhsil alan və magistratura pilləsinə tələbə qəbulu üzrə aparılan test imtahanları çərçivəsində texniki sahələr üzrə ən azı 70 bal (və ya bunun ekvivalenti), digər sahələr üzrə ən azı 80 bal (və ya bunun ekvivalenti) toplayanlar, diplomdansonrakı tibb proqramlarında təhsil almaq üçün təhsil müddəti ərzində orta qiyməti 4.0-dan yuxarı olan tibb universitetinin sonuncu kurs tələbələri və ya məzunları  müsabiqədə iştirak edə bilər. Azərbaycanda bakalavr pilləsi üzrə alınmış təhsil Almaniyada magistr pilləsinə qəbul olunarkən tanına bilər. Azərbaycanda Magistr pilləsi üzrə alınmış təhsil Almaniyada Doktorantura pilləsinə qəbul olunarkən tanına bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər: 1. Müsabiqədə iştirak etmək üçün ərizə; 2. Əsaslandırma məktubu (2 dildə); 3. 2 ədəd tövsiyə məktubu (məktubun xüsusi forması http://www.daad.de/imperia/md/content/de/foerderung/recommendation.pdf saytından əldə edilir və iddiaçının təhsil aldığı ali məktəbin professor-müəllim heyəti tərəfindən doldurulur); 4. Ali məktəbə qəbul vaxtı TQDK tərəfindən topladığı bal haqqında arayış; 5. Ali məktəb tərəfindən verilən diplomun və diploma əlavənin Alman və yaxud İngilis dilinə (ingilis dilində təhsil alacaq namizədlər) tərcümə olunmuş və notariat qaydada təsdiq edilmiş surəti; 6. Hal hazırda təhsil alan tələbələr ali məktəb tərəfindən verilən arayış və qiymət kitabçasından çıxarışın Alman və yaxud İngilis dilinə (ingilis dilində təhsil alacaq namizədlər)  tərcümə olunmuş və notariat qaydada təsdiq edilmiş surəti; 7. Alman və yaxud İngilis dilini (ingilis dilində təhsil alacaq namizədlər) müvafiq ali məktəbin tələbləri səviyyəsində bilməsi haqqında zəruri sertifikatın surəti: Tələbə alman dilini ən azı DSH 2 və ya TestDaf 4 səviyyələrində bilməlidir; Alman dili üzrə OnDaf testi (alman dili səviyyəsini müəyyən edən sınaq test) DAAD-nin Bakı İnformasiya Mərkəzində aparılır. (OnDaf alman dili üzrə testi barədə məlumatları http://ic.daad.de/baku internet ünvanından və DAAD-nin Informasiya Mərkəzindən əldə etmək olar. Azərbaycan Texniki Universiteti-H. Cavid prospekti 25, əlaqə telefonu: 439-12- 65) İngilis dilində olan təhsil proqramları üçün tələbə TOEFL və ya digər müvafiq testlərdən keçməlidir; Tibb təhsili yalnız alman dilində aparılır; 8. Xüsusi anket formasını çap edərək Təhsil Nazirliyinə təqdim etmək    (https://scholarship.daad.de/obdva/www_echt/www/index.html?lang=de və ya https://scholarship.daad.de/obdva/www_echt/www/index.html?lang=en saytlarından əldə etmək olar) 9.   Tərcümeyi-hal (CV) (2 dildə); 10. 3,5x4,5 sm. ölçüdə 6 ədəd rəngli fotoşəkil; 11. Sağlamlıq haqqında arayış (AZS-086 nömrəli tibbi arayış);            12 Şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti.   Maraqlananlar hər gün (şənbə, bazar günləri istisna olmaqla) saat 10.00-dan 17.30-dək Təhsil Nazirliyinin Beynəlxalq əlaqələr şöbəsinə müraciət edə bilərlər. Sənədlərin təqdim edilməsi üçün son müddət - 25 fevral 2010-cu il, saat: 17.30-dək .   QEYD: Alman dili üzrə Almaniyada əlavə hazırlıq kursunda təhsil tələb olunduğu təqdirdə müvafiq təhsil proqramına başlayanadək tələb olunan bütün xərclər tələbənin özü tərəfindən ödənilməlidir.   Daha ətraflı məlumatları Təhsil Nazirliyinin xaricdetehsil.edu.gov.az internet ünvanından əldə etmək olar.   Əlaqə telefonları: 496-33-11; 496-34-00   Ekspertlər:   Sevinc İsmayılova (daxili nömrə 179)     Fidan Kərimova (daxili nömrə 288)     Elnarə Hüseynova (daxili nömrə 184)

Təhsil Nazirliyinin rəsmi internet saytı üçün Azərbaycan-İngilis dilli yazılı tərcüməçi

İcra olunduğu yer: Təhsil Nazirliyi İcra müddəti: 2010-2013-cü illər Tapşırıq və vəzifələr: Tərcüməçi aşağıdakı əsas tapşırıq və vəzifələri yerinə yetirəcəkdir:   Təhsil Nazirliyinin rəsmi internet saytında yerləşdiriləcək məlumat və materialları əldə etmək və onların ingilis dilinə tərcüməsini təmin etmək;   Təhsil islahatları, startegiyası və idarəetməsi ilə bağlı ingilis dilində mövcüd olan materialları “Təhsil islahatlarına dair ictimaiyyətin məlumatlandırılması” alt-komponentinin koordinatorundan əldə etmək və onların Azərbaycan dilinə tərcüməsini təmin etmək;   Təhsil islahatları, startegiyası və idarəetməsi ilə bağlı Azərbaycan dilində mövcüd olan materialları “Təhsil islahatlarına dair ictimaiyyətin məlumatlandırılması” alt-komponentinin koordinatorundan əldə etmək və onların ingilis dilinə tərcüməsini təmin etmək;   “Təhsil islahatlarına dair ictimaiyyətin məlumatlandırılması” alt-komponenti koordinatorunun tapşırığı ilə digər sənədlərin tərcüməsini təmin etmək. İxtisas tələbləri: Tərcüməçi və ya buna yaxın ixtisas üzrə ali təhsili;   Azərbaycan-ingilis dilli tərcüməçi vəzifəsində azı üç (3) il iş təcrübəsi (təhsil sahəsində təcrübəyə malik olanlara üstünlük veriləcəkdir);   Kompüterdən istifadə etmə bacarığı. Tələb olunan sənədlər: 1. Ərizə   2. Tərcümeyi-hal (CV)   Xahiş olunur, maraq göstərdiyiniz tapşırığın adını dəqiqliklə qeyd edəsiniz. Son təqdim edilmə tarixi: 10 fevral 2010-cu il Əlaqə üçün məlumat: Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi,   Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49.   Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihənin Əlaqələndirmə Qrupu,   Əlaqələndirici şəxs: Sevil Məsimova   Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68.   Email: smasimova@ultel.net

"SU TƏCHİZATI VƏ KANALİZASİYA SİSTEMLƏRİNİN LAYİHƏLƏNDİRİLMƏSİNƏ DAİR AVROPA İTTİFAQI TƏLİMATLARININ VƏ SEÇİLMİŞ BEYNƏLXALQ STANDARTLARIN İZAH EDİLMƏSİ" MÖVZUSUNDA TƏLİM KURSUNUN KEÇİRİLMƏSİNƏ MARAĞIN İFADƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL NAZİRLİYİ   DÖVLƏT İNVESTİSİYALARI ÜZRƏ KADR POTENSİALININ GÜCLƏNDİRİLMƏSİ LAYİHƏSİ   (Kredit N- 4595AZ)   "SU TƏCHİZATI VƏ KANALİZASİYA SİSTEMLƏRİNİN LAYİHƏLƏNDİRİLMƏSİNƏ DAİR AVROPA İTTİFAQI TƏLİMATLARININ VƏ SEÇİLMİŞ BEYNƏLXALQ STANDARTLARIN İZAH EDİLMƏSİ" MÖVZUSUNDA TƏLİM KURSUNUN KEÇİRİLMƏSİNƏ     MARAĞIN İFADƏSİ ÜÇÜN DƏVƏT   Azərbaycan Hökuməti Dövlət İnvestisiyaları üzrə Kadr Potensialının Gücləndirilməsi Layihəsinin (DİKPGL) xərclərini ödəmək məqsədilə Dünya Bankından maliyyə vəsaiti alıb. Həmin vəsaitin bir hissəsinin məsləhətçi xidmətlərinə sərf edilməsi nəzərdə tutulub.   Təlim proqramının məqsədi: Avropa İttifaqının daxili iş üsullarından və standartlarından istifadə edərək, habelə Beynəlxalq Maliyyə Qurumlarının maliyyələşdirdikləri layihələrin tələblərinə riayət edərək, Azərsu ASC-nin, Dövlət Meliorasiya və Su Ehtiyatlarının Tənzimlənməsi ASC-nin, Naxçıvan MR-nın Dövlət Meliorasiya və Su Ehtiyatlarının Tənzimlənməsi İdarəsinin rəhbərliyinin, su sistemləri əməliyyatçılarının, su təchizatı və kanalizasiya sistemlərinin layihələndirilməsi üzrə məsləhətçilərin və mühazirəçilərin biliklərini genişləndirməkdir.   İcraçı təşkilat üçün ixtisas tələbləri: Su təchizatı və kanalizasiya sistemlərinin layihələndirilməsi sahəsində geniş təcrübəyə və bacarıqlara malik olan nüfuzlu məsləhətçi şirkəti olması; Əsas heyət su təchizatı və kanalizasiya sistemlərinin layihələndirilməsi və inşasına nəzarət edilməsi və müvafiq təlim kurslarının keçirilməsi sahəsində azı 10 il və ya daha uzun iş təcrübəsinə malik olmalıdır; İngilis və rus dillərində səlis danışan namizədlərə üstünlük verilir. İcra müddəti və yer: fevral-may 2010-cu il, Bakı, Azərbaycan   Təhsil Nazirliyi müvafiq şirkətləri qeyd olunan təlim kursunun həyata keçirilməsinə maraqlarını bildirməyə dəvət edir. Xidmətlərə maraq göstərən şirkətlər ixtisas tələblərinə cavab verdiklərini təsdiq edən aşağıdakı məlumatları və sənədləri 2010-cu il, fevralın 12-nə qədər aşağıdakı ünvana təqdim etməlidirlər: müraciət məktubu; yerinə yetirilmiş müvafiq xidmətlərin təsviri; müvafiq bacarıq və təcrübəyə malik olan heyət haqqında məlumat; nizamnamə.   Şirkət Dünya Bankının “Məsləhətçilərin Borcalanlar tərəfindən seçimi və cəlb edilməsi üzrə Qaydaları”na əsaslanan Məsləhətçinin Keyfiyyət Göstəricilərinə dair satınalma metodu ilə seçiləcəkdir. Əlavə məlumatları iş günləri ərzində saat 09.00-dan 18.00-dək aşağıdakı ünvandan əldə etmək mümkündür:   Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi, AZ1008, Bakı şəhəri, Xətai prospekti, 49. Təhsil Sektorunun İnkişafı Layihəsinin Əlaqələndirmə Qrupu, Əlaqələndirici şəxs: Elvin Rüstəmov Əlaqə telefonları: 496-37-59, 496-37-60; faks: 496-93-68. Email: erustamov@ultel.net

15/08/2020

Müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsinin üstünlükləri #TəhsilNazirliyi #EduAz #MİQ #Müəllim #MüəllimlərinİşəQəbulu

More
15/08/2020

Peşə təhsilinin perspektivləri və gənclərə yaratdığı fürsətlər müzakirə #TəhsilNazirliyi #EduAz #PeşəTəhsili

More
15/08/2020

Şagirdlərin elektron yerdəyişməsi sistemində hansı yeniliklər edilib? #TəhsilNazirliyi #EduAz #TətilVaxtı #EvdəQal

More

Sayt test rejimində çalışır